Wat betekent KTV?

KTV betekent KlantTeVredenheid

De klanttevredenheid zegt iets over de producten of diensten van een bedrijf en wat de klant er van verwacht. De tevredenheid van de klant wordt bepaald door de ervaring van de klant, de verwachting van het bedrijf en dat die verwachting bij voorkeur wordt overtroffen. Bij vaste klanten zal een klein probleem of mindere ervaring niet heel veel doen voor de algehele tevredenheid, maar bij nieuwe klanten kan een ongeluk in een klein hoekje zitten en zodoende een slechte klanttevredenheid opleveren. Hierbij is het vaak aan te raden om de webcare afdeling of servicedesk in te schakelen en samen naar een oplossing toe te werken, op die manier kan de klant alsnog tevreden zijn. Een tevreden klant is in potentie loyaal aan je bedrijf of product, maar bij het minste of geringste kan deze klant ook weer vertrekken en ergens anders gaan bestellen. Hierbij is niet alleen de prijs van belang, het algehele gevoel dat je krigjt, de begeleiding, het begrip, de aandacht die je ontvangt als klant kan allemaal meespelen in de algehele klanttevredenheid.

Lees alle reviews over Klanttevredenheid, de zin en onzin Lees alle reviews over Reverse Journey – Go Beyond Customer Satisfaction

Afbeelding:
Tumisu


Tags: , , , , , , , , , , , , , ,

Laat een bericht achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.